3 Mart 2010 Çarşamba

KENDİNDEN ÇOK BENİ DÜŞÜNEN BİR'İME...


Aramızda 1 yıl 4 gün var, hiç abla demedim ona, kendime yakın hissettiğim için ismiyle seslendim hep Birgül'dü adı, ama ben hep BİR dedim kısaca o benim birimdi o benim gülümdü. Minicik elleri, iri gözleri,upuzun sarı saçları, kırılacakmış gibi vücudu vardır onun...Annem korkar incinecek diye, bana yemek yediğim için kızar, o na ise yemediği için...Tezat orantıdayız aslında her manada, aynı burçtan olmamıza rağmen, ikimizde Koç burcundayız ama ben baskın Koç kadını o ise duygusal olanımız...
Anactır o, film izlerken bile hemen duygusallaşır, gözlerinden yaşlar süzülür.
Küçükken evin yaramazı bendim, o ise benim yaramazlıklarımın sorumlusu.. Çocukluğumuzdan beri öyle duygusal öyle saf ve temiz ve bir o kadarda düşüncelidir ki hala da aynı şekilde devam ediyor bu alışkanlığı. Paylaşmayı sever öncelikle, simit bile alsa boğazından geçmez...

Benim BİR imdir o, her zaman yanımda olan, her zaman bana destek olan. Yan yana olduk kardeşten öte arkadaş olduk herşeyimizi paylaştık ve daha paylaşacak çok uzun bir ömür var önümüzde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder