3 Mart 2010 Çarşamba

ACABA...


Sanki senden önce…
Hiç yaşamamışım gibi…
Senden önce hiçbir sevdam…
Hiçbir mutluluğum…
Hiçbir acım olmamış gibi…
Ve sanki senden sonrada…
Olmayacakmış gibi….
Bütün geçmişime ihenet ederek…
Yarınıma….
Geleceğime….
Beni sevmek için bekleyen….
Yada benim davetsizce gidip….
Hayatlarına gireceğim aşklarımı…
Ve bütün hayatımı aldatarak…
Yine seni yazıyorum….

Beni düşünmüyorsun….
Biliyorum….
Beni sevmedin….
Sevmeyeceksin…..
Beni sevmediğin gibi….
Seni sevmemede izin vermedin…
Ve ansızın çekip gittin...
İçimdeki…
Bu sevgiden habersiz….
Yüzümü….
Başka yüzlerde…
Sesimi…
Başka seslerde bulmaya…
Aradığın sevginin bende olduğunu…
Görmemezlikten gelip…
Bu sevgiyi…
Başka yüreklerde…
Bulmaya gittin….
Bana dönüşünü…
Beklemekten başka…
Hiç bir çare bırakmadan...
Seni bulduğum anda….
Yerinden fırlarcasına…
Hiç durmadan çarpan kalbimin…
Seni bulmuş olmanın verdiği…
Heyecana kapılıp…
Bu hayatta var olmamı sağlayan…
Her zerremin…
Yanlızca sana yoğunlaşması…
Ve yüreğine…
Kalbinin çarpıntılarına…
Sesinin o yakıcı sıcaklığına…
Ruhuna….
Bütün hücrelerine doğru….
Akışına engel olup…
Bu sevgiyle arana…
Koskoca bir hayatı…
Yaşanmamışlıkları…
Yarım kalmışlıkları….
Öylece bırakıp gittin….

Ne çok aradım seni…
Bir bilsen….
Yaşadığım hayatta…
Yoktun…..
Caddelerce…
Sokaklarca aradım seni….
Yasak aşklarda…
İmkansız sevdalarda…
Aradım seni….
Senin olmadığını anladığım….
Bu sevgiyi içimde….
Bir emanat gibi…
Yasak yaşadım…
Ve herkesten…
Gizleyerek yaşadım….
Seni bulma ümidimi…
Yitirmeden yaşadım….
Hepsi seni bulabilmek içindi….
Affet beni! ...
Seni sevmek için yaratıldım ben…
Anlasana…
Seni sevmek…
Ve seni mutlu etmek için…
Yaratıldım….
Ben senin aradığın…
Bulduğun…
Bulduğunda…
Sevgisine inanmadığın…
Kabullenemediğin…
Ve yeniden arayışlara….
O büyük….
Ama karşına…
Nerede çıkacağını bilmediğin….
Karşına çıktığında görmediğin…
Çıktığın o yolculukta….
Benden başka…
Hiç kimsede göremeyeceğin…
Eksik…
Ve yitirdiğini sandığın tarafınım….
Seni tamamlayacak olanım….
Ben ben değilim anla…
Anla…
Ve gerçeği bir an olsun gör…
Artık ben senin diğer yarınım.…
Merak ediyorum….
Acaba sana…
Ne kadar geç kaldım...
Acaba bana…
Ne kadar geç kalacaksın.....
Acaba…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder