3 Mart 2010 Çarşamba

GÜNAHIMLA ÜŞÜYORUM…


Her gecemiz…

Gizli bir günahtı…

Kendi mutluluğumuzun ardında….

Olup biten her şeye rağmen…

Günah gecelerinin…

Sevgilileriydik…

Umutsuzum….

Ve bugün…

Sana üşüyorum….

Uzaksın…

Uzaktasın…

Uzaklığın içimi üşütüyor….

Yokluğun içimi kanatıyor….

Birini unutman gerekiyorsa….

Başka birine git ….

Bunu sen söylemiştin bana….

Senin teninin kokusunda….

Başka hiçbir tenin kokusunu solumadım….

Hiç kimseyle göz göze gelmedim….

Çünkü seni unutmak istemedim….

Sen benim vazgeçilmezliğimsin….

Yüreğimde sana ait bir şeyler var…

Ve yaşadığım sürece….

Var olacak….

Bugün sana üşüyorum…

Çırılçıplak bir yürekle...

Bugün sana üşüyorum…

İçimde sessiz çığlıklar…

Ardı ardına kopuyor….

Arzularım yoklukla öpüşüyor….

Bütün geceleri sabahlara bağlıyorum….

İçim daralıyor…

Neden….

Bu gözyaşları…

Neden…

Durmuyor…

Neden…

İçimdeki ızdırabı…

Susturamıyor…

Neden…

Günah gecelerinin….

Günahı…

Benim yüreğimde…

Cezası…

Benim gözlerimde…

Neden…

Ben…

Üşüyorum…

Sensiz…

Hayat….

Soğuk …

Sensiz…

Üşüyorum….

Ya sen bensiz….

Üşüyor musun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder