3 Mart 2010 Çarşamba

UNUT DEMEK KOLAY MI ...


O kadar dolusun ki…
İçimi kaplamış…
Ben sen olmuşum….
Aldığım nefes….
Sen varsan güzel….
Gülüşlerim…
Sen varsan anlamlı…
Öylesine içimdesin ki…
Sensiz anlamı yok….
Ne güneşli bir gün…
Nede sıcak bir gece….
Sana sarılmadan….
Sıcaklığını hissetmeden…
Dokunmadan…
Ne gün…
Ne de gece…
Hiçbir anlamı yok…
Öyle kaplamışsın ki…..
Tüm benliğimi….
İçimden atmak kolay değil…..
Bunu benden isteme…
Yapamam….
Seni atamam….
Seni atmak demek….
Kendimi…
Yok etmek demek….
Bunu isteme benden…..
Öylesine doluyum ki….
Seninle….
Ben sen olmuşum….
Ben kalmamışım ki…
Ben sana…
Teslim olmuşum….
Ta başından beri….
Kendimi bulamam ki…
Sende kaybolmuşum….
Geri getiremem ki…
Anlamasan da…
Hissetmeden de….
Sevgim….
Sonsuzmuş…
İstesem de….
Seni….
İçimden atamam ki…
Acı çekiyorum…
Canım yanıyor…
İçimde binlerce….
On binlerce…
Kelime…
Anlatsam da….
Anlamazsın ki…
Sana olan….
Sevgimi….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder