3 Mart 2010 Çarşamba

SENI ANLATMAK…


Seninle konuşur gibi….

Satırlara yazmak istiyorum seni…

Ama olmuyor….

Cümlelerim asılı kalıyor…..

Aklımdan geçenler…

Satırlara dökülemiyor…

O en sevdiğim resmini açıyorum…

Bakıyor…

Bakıyor…

Sonra susuyorum...

Gözlerim doluyor…

Tutamıyorum…

Ruhunu özlüyorum…

Hayatıma kattığın…

Manayı seviyorum…

Ama sen bilmiyorsun....

Korkuyorum…

Sana geldiğim de…

Seni gördüğüm de…

İçimdeki hislerimi…..

Dışa vurmaktan….

Sana olan zaafımı…

Sana olan sevgimi…

Karşılıksız….

Bulacağımdan…

Korkuyorum….

Çok korkuyorum...

İnan…

Yokluğun da...

İçimde büyüyen sen….

Sen yoksan hayatımda…

Düşüncesi bile kanımı donduruyor…

İliklerime kadar üşüyorum…

O an...

Seni düşünmeye başlayınca….

Hayalinle…

Hasretimin sınırlarını ölçüyorum…

Sonu…

Hayalimdeki seni…

Kaybetmek bile olsa….

Göze alacağım...

Hiç olsam da….

Hayatında…

Tutacağım ellerini…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder