3 Mart 2010 Çarşamba

IŞIĞIM...


Bir gün….
Bitti diyeceksin…
Her şey bitti…
Sevmiyorum seni….
O gün…
Bilemezsin ki..
Benim dünyamda…
Bitti…
Hayatla olan…
Tek bağlantım…
Işığım…
Söndü..
Gri gecelerde başlayan…
Her şeyimi adadığım….
Hayat bağım…
Yine gri bir gecede…
Bitti….
Bir kıvılcım….
Misali….
Gözlerinde yakaladığım…
Hiç sönmeyecek sandığım…
Işığım….
Söndü…
Sen…
Bana yeniden yaşamayı…
Öğrettin…
Sen varsan yanımda…
Nefes aldım….
Sen varsan yüreğimde….
Kalbimin sesini duydum…
Seni hissettiysem….
Yaşadığımı anladım…
Her anımda….
Seni sevdim…
Karşılık beklemeden…..
Sen…..
Hiç sevmesen de….
Hiç eksilmeden…
Daima seni sevdim…
Her şeye rağmen…
Kırıcı sözler…
Hakaretler….
Beni üzmek adına…
Söylenmiş tüm sözler….
Eksiltmedi…
Sevgimi….
Çünkü….
Sen…
Benim….
Işığımdın…
Hayata bağlayan…
Kaybetmekten…..
Korktuğum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder